Smärtsamt beslut...



Att besluta. Att tvingas välja mellan det ena eller andra. Eller att tvingas acceptera faktum och inte ens ha ett val. Jag skulle vilja klassifiera mitt svåra beslut till den sista kategorin. Ett val jag tvingades göra som inte grundade sig på entydig vilja, eller ens acceptabel sådan. Nej då, ett beslut som vilade på realism, förstånd och kanske även lite omtanke. Svårt att fatta, även om det så här i efterhand känns som det enda rätta.
Att spoilera den dröm som varit min ständiga följeslagare sedan jag öppnade mina brungröna var inte smärtfritt. Inte alls. Om det inte vore för min svartvita lenhåriga miniliger så hade smärtan varit svårare att utstå. Det är ett som är säkert.


Kommentarer

Postat av: syrran

Du kommer ju kunna ha en kisse sen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback