Saknad...

Så fort jag tog klivet in i hallen var du där redo att överösa mig med kärleksfull uppmärksamhet. Att mötas av din vänliga blick fick mig att känna mig efterlängtad. Efterlängtad på ett sätt som inte kändes krävande bara genuint glädjefyllt. Du fick mig att känna mig behövd, fick mig att känna mig betydelsefull. Att känna din närhet då du kröp tätt intill fick mig att sväva som på moln, inte bara orsakad av känslan av din mjuka kropp intill min, utan även för insikten att du valt mig. Att du, om än bara för en stund, fick vår gemenskap att vara det enda som hade betydelse. Du och jag. Det enda som räknades. Saknaden är stor.


Kommentarer

Postat av: syrran

Haha jättesöt ju.. ;D



Du kommer ju kunna ha katt sen! Helt övertygad.. en egen dessutom ;)



saknar dig också och hoppas att natten inte blir alltför lång..men det blir ju goa pengar har jag hört ;)



Love you <3

Postat av: Soma

Har du tagit bort din facebook Tiger?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback