Smärtsam kombination...

Smärtan får mina ögon att tåras.
Salta kristaller rinner längs mina kinder och skapar brännande ränder. Ränder som bevisar den smärta som genomstrålar mig, likt radiologiska vågor. Smärta som väcker min inneboende känsla av ensamhet till ofantliga nivåer. Ensam. Ledsen.
En kombination som smärtar, men också en kombination som medför att det är dags att ta nya tag. Dags att samla känslokaskaden i livets ryggsäck och gå vidare. Men just nu önskar jag att jag hade en trygg famn att krypa in i, om än så bara för ett ögonblick.


Det går att känna sig helt ensam, i en sådan här situation. Jag lovar.


Kommentarer

Postat av: malin

berätta för mig

du ska inte behöva känna såhär <3

Postat av: Sebastian

Usch, tråkigt. Jag vet också hur det känns faktiskt. Lägg till mig på msn om du känner för det, [email protected]



Om du vill snacka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback