Välkommen till ordens favoritgömställe

Drömmare, livsnjutare, kattälskare... så kan jag också titulera mig bloggare.
Så hej allesammans och välkommen till min blogg, till ordens favoritgömställe.

Efter en lång dag som startade med ett platt däck och således en rask promenad har jag, tillsammans med studiepolarna, spenderat största delen av dagen på studenternas mötesplats nummer ett - biblitoket. Där slog vi våra kloka huvuden ihop och efter en stapplande inledning fick vi ihop både en och två sidor. Inte illa.
Det blev dock en minipaus för ett kramkalas i ultrarapid, min favorit åkte ju hem idag, så här är på tok för tomt. Känn dig saknad. Kvällen ägnades åt slötittande på Idol med en härlig tjejtrio, riktigt trevligt men lite gäspigt på slutet.

Måste ila nu, har stämt träff med Kudden :)


Love and peace.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback