Ordtom...



Det känns som att orden har tagit slut och att inspirationen har tagit timeout för närvarande. Kanske är förklaringen till denna upplevelsen faktumet att en stor del av dagen har utgjorts av en jakt på formuleringar. Formuleringar som kan fungera som byggstenar i det resonemang som utgör min examination. Eller också är det den sinande energin, som gör sig påmind. Nattens vila har, trots allt, varit bättre än gårdagens, då maran ständigt flåsade mig i nacken. Får hoppas på att jag klarar mig helskinnad i natt också. Innan jag börjar ladda inför tillflykten till drömmarnas värld, ska jag njuta av andra halvleken mellan Atlético Madrid och Chelsea.

Love and peace.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback